Silne marki tworzone są poprzez dostarczanie spójnych, istotnych i wyróżniających się komunikatów, zdjęć i doświadczeń na określonych rynkach. Eventy stały się potężnymi narzędziami w arsenale event managerów, a kiedy te wydarzenia są wprowadzane w życie, mogą dostarczyć wyjątkowych wrażeń każdemu szukającemu dużej rozpoznawalności. Impreza sama w sobie umożliwia firmom udział w środowisku o wysokiej wrażliwości, w którym możliwe jest przenikanie się połączeń między markami, potencjalnymi klientami, dostawcami i partnerami.
Dobrze zaplanowane i wykonane wydarzenie może zwiększyć wartość marki, zwiększyć zysk, zwiększyć udział w rynku, tworząc silniejsze i bardziej znaczące powiązanie między marką a jej odbiorcami. Źle zaplanowane zdarzenie może spowodować poważne straty.
Przewodnik ten ma pomóc zarówno projektantom wydarzeń, jak i marketingowcom zrozumieć znaczenie marki i lojalności klientów jako czynnika decydującego o zarządzaniu zdarzeniami.
Konfiguracja sukcesu
Kiedy reklamujesz wydarzenie, zawsze motywujesz się do osiągnięcia sukcesu. Nadanie nazwy, koloru, logo i wiadomości specyficznych dla wydarzenia wyróżnia się spośród konkurencji i uczyni całość bardziej trafną i znaczącą dla odbiorców. Najlepsze wydarzenia to te z rozpoznawalną marką, która również pozytywnie wpływa na organizację.
- Promowanie
Zarządzanie eventami i spotkaniami umożliwia organizatorom imprez dostarczanie bezpośrednich wiadomości i doświadczeń z marką dla uczestników grupy docelowej. Jednym z powodów, dla których organizacje inwestują w stworzenie niezapomnianej i zindywidualizowanej marki, jest udostępnienie opinii publicznej pozytywnego wrażenia na temat firmy. Najlepsze w swojej klasie wydarzenie posiadają dodatkowe kanały, dzięki którym organizator komunikuje się ze swoimi odbiorcami. Przeczytaj najlepsze porady, aby promować swoje wydarzenie w mediach społecznościowych.
Cele budowania lojalności klientów poprzez wydarzenia to:
Zachęcanie do polecania firmy
Izolacja biznesowa od konkurenta
Zmniejszony koszt
Budowanie wartości marki wokół wydarzenia obejmuje opracowanie trzech aspektów: aspekt kreatywny, aspekt wiadomości i stworzenie jedynego w swoim rodzaju doświadczenia. Te trzy główne składniki powinny współdziałać dobrze i przyciągnąć kluczowych odbiorców i sponsorów. Prawidłowe zarządzanie eventami może umożliwić na dokonanie wszystkiego, do czego konsekwentny marketingowiec dążyłby latami.
Szukasz swojego Event Managera? Zajrzyj na Oferteo.de i zapoznaj się z ofertami wielu zleceniobiorców w jednym miejscu!
Dodaj komentarz